Server Tanitimi , Ko Tanitimi , Silkroad Pvp Serverler , Metin2 Pvp Serverler Server Tanitimi , Ko Tanitimi , Silkroad Pvp Serverler , Metin2 Pvp Serverler

Özel Paylaşım 1299 Kanat Sistemi 2020

Konu Bilgileri

Kategori Adı Özel Paylaşımlar
Konu Başlığı 1299 Kanat Sistemi 2020
Konbuyu başlatan KoEditor
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan KoEditor

KoEditor

Admin
Katılım
2 Şub 2020
Mesajlar
195
Tepkime puanı
8
Puanları
18
Yaş
24
Web sitesi
www.servertanitimi.net
1299 Kanat Sistemi 2020
Merhabalar, çoğunuz beni tanıyorsunuz zaten direk konuya geçiyorum.

Zamanında [1298] için kanatı sadece görsellik olarak yaparken şuan ki kadar bilgim yoktu ama neyin ne olduğunu az buçuk biliyordum.

Kanatın yapımını kafamda canlandırdığımda karakterin clan grade kolluğuna eklemeyi düşündüm ve böylece karaktere extra olarak yeni birşey eklenmiş olacaktı.

Çünkü zamanında çoğu kişi bu kanat için uğraşmıştı.

Turkko, Darkko gibi çoğu server sahibi olsun şuan pvp ortamında takılanlar olsun hepsi bunun [1298] için ilk kanat olmadığını bilirler.

Daha önceden kanat uyarlamaya çalışma çabaları herkesin sürmüştü yapacaz edicez tarzında ama herkesin ve bu işin ehli olan kişilerin bile söylediği bir laf vardı. " Karaktere herhangi bir şekilde extradan bişey eklenmiyor. " Tabi ki o zamanlar herkesin bilgisi yoktu şuan ki kadar ama böyle denmişti sonuçta.

Client üstüne aşırı derece düştüğüm için bu konuları çok rahat kavrayıp neyin ne olamayacağını da biliyordum.

Moradon arkasında duvarda asılı heykeller var melek tarzında onların kanatlarını Object klasöründen söküp effect haline getirmiştim.

Nasıl pathos glove ellere denk geliyorsa ordaki kanatı da alıp sırt bölümüne yerleştirmiştim. Bunları yapmam 5-10 Dakikamı almamıştı.

Bunu server sahiplerine felan attığımda burda takılan ByErotica şahsı o fotoğrafları alıp üstünde oynayıp kesip bicip ben yaptım diye millete satmaya bile çalışmıştı o zamanlar.

Yani saniyesinde fotoğrafı attığımın 5 dakikası sonra Turkko sahibine satılık felan diye atıyordu öyle diyeyim.

Bunları niye anlatıyorum bazı kişilerin ne olduğunu da anlayın istiyorum.

Anlayacağınız o kanat ilkti 1298 için ama şuanda yaptığım için gelecek olursak yaparken grade sistemine eklemeyi düşündüm.

Çünkü benim yaptığım dosya sistemi (.N3Pmesh) olarak geçiyordu. Bunu okuyan Item klasöründe karakterin grade sistemiydi ve onun üzerinden yapmaya karar verdim. Twostarsın Projesinde (github) da verdiği dosyaları daha yeniydi.

Üst versionlardan eser yoktu. PENTAGRAM o dosyaları geliştiriyordu ve programlama bilgisi çok iyidir.

Aklıma yaptığım kanatın tak çıkar olacağı fikri geldi. Biz oyunda clan kurduğumuzda yada yeni bir clana girdiğimizde kolluk geliyordu ve clandan çıkarsak yada clanı patlatırsak clan kolluğu gidiyordu.

Bu tarz yapabilirsek kanat tak çıkar olabilirdi. PENTAGRAM ile bunu konuştuğumda olabileceğini packet yapısına bakılması gerektiğini felan anlattı.

Ondan sonra twostarsın dosyalarını indirip 1298 uyarladım.

Yani oyuna girebilecek kadar packet ve prosedür uyarlayıp inventory olaylarının çalışması yetiyordu.

Birazdan zaten kanatın hangi packetlerle tak çıkar olduğunu anlatacağım.

Yani anlayacağınız kanat böylece tak çıkar oluyordu.

Şuan ortalıkta bulunan tüm sourceleri istediğiniz versiona uyarlayabilirsiniz.

1298-1453-1534 hepsinde kanatın çalışma mantığı aynıdır.

Dosyaları uyarladıktan sonra alttaki anlatacağım şeyleri yaptığınız taktir'de kanat tak çıkar olacaktır.

Ayrıca vereceğim olay direk hazır halde server files, ko.exe felan değildir.

Az buçuk bilgisi olan birisi rahatlıkla yapabilir anlatacaklarımı.



Not : Buraya bir not düşeyim. Yok niye source paylaşmıyorsun yada niye kaynak kodlarını atmadın fonksiyonların kodlarını vereydin söyle böyle diyenleriniz olacaktır. Hazır kod olayına her zaman karşıyım eğer bu yazdıklarımı yapamayacak birisi varsa zaten hiç birşey bilmiyordur gitsin kendini biraz geliştirsin sonra dediklerimi yapmaya çalışsın. İlerde diyecektir ki ben hatalıymışım adam ne güzel anlatmış. Bilgisizliğinizi benim düşünceme yansıtmayınız. Şimdiden anlayışınız için Teşekkür ediyorum.



(Yakında uğraştığım 2083 dosyalarını 1298 versionuna aktarmayı düşünüyorum.

1298'de yaptığım Hera, Kızmage, Maden Sistemi, Chaotic Generator, Krowaz Kırdırma bunlar gibi bi sürü şeyin anlatımını yayın yaparak yada videolu olarak anlatabilirim.)



Şimdi gelelim olayımıza gerekli olan şeyleri sıralayalım.
Gizli içerik
Bu içeriği görmek için Facebook Ve Konuya cevap yazmalısınız.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gizli içerik
Bu içeriği görmek için Facebook Ve Konuya cevap yazmalısınız.
Gizli içerik
Bu içeriği görmek için Facebook Ve Konuya cevap yazmalısınız.
 
Üst Alt